Zwrot lub wymiana produktu — jak to zrobić?

Chcesz zwrócić lub wymienić zamówiony produkt? Nie ma problemu — zrobimy wszystko, by cały proces był szybki i bezproblemowy.

Krok 1: Skontaktuj się z nami

Napisz do nas na adres: kontakt@satie.pl
 W tytule wiadomości wpisz Zwrot lub Wymiana w zależności od sytuacji.
 W treści opisz, co chcesz zwrócić lub wymienić, a także podaj dane zamówienia.

Masz 14 dni

Na dokonanie zwrotu lub wymiany masz 14 dni od otrzymania przesyłki.

📌 Uwaga! Produkt musi być w stanie nienaruszonym – bez śladów użytkowania lub uszkodzeń.

Krok 2: Wyślij paczkę

Po przesłaniu zgłoszenia nasz Dział Wsparcia Klienta skontaktuje się z Tobą drogą mailową i przekaże szczegóły dalszego postępowania.

Następnie odeślij produkt na adres:

SATIE
 ul. Łączyny 3
 02-820 Warszawa
 z dopiskiem: „Zwrot” lub „Wymiana”

Krok 3: Czekaj na decyzję

Gdy tylko otrzymamy Twoją paczkę, skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o decyzji.

  • W przypadku zwrotu, środki zostaną przelane na Twoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • W przypadku wymiany, nowy produkt wyślemy do Ciebie niezwłocznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Szczegóły procedury zwrotu i wymiany znajdziesz w naszym Regulaminie.

Masz pytania? Jesteśmy tu, by pomóc!