1. Wypełnij formularz reklamacyjny

W pierwszym kroku prześlij zgłoszenie na adres kontakt@satie.pl, wpisując w tytule wiadomości: „Reklamacja”.

Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj. Jeśli potrzebujesz pomocy w jego wypełnieniu – śmiało skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą mailowo i przekażemy dalsze informacje.

2. Spakuj zwracany produkt

Do przesyłki włóż:

  • wypełniony formularz reklamacyjny,
  • reklamowany produkt.

Pamiętaj, aby całość dobrze zabezpieczyć na czas transportu.

3. Wyślij paczkę

Wyślij przesyłkę na nasz adres:

SATIE
 ul. Łączyny 3
 02-820 Warszawa
 z dopiskiem: „Reklamacja”

4. Czekaj na odpowiedź

Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu maksymalnie 30 dni skontaktujemy się z Tobą z informacją o rozpatrzeniu reklamacji.

W przypadku uznania reklamacji i wymiany produktu – wyślemy nowy towar za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Szczegółowe zasady znajdziesz w naszym Regulaminie.

Dziękujemy, że jesteś z nami – zrobimy wszystko, by sprawę rozwiązać sprawnie i bez stresu!