Reklamacje
1. Wypełnij formularz reklamacyjny
W pierwszym kroku prześlij zgłoszenie na adres kontakt@satie.pl, wpisując w tytule wiadomości: „Reklamacja”.
Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj. Jeśli potrzebujesz pomocy w jego wypełnieniu – śmiało skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji. Z przyjemnością Ci pomożemy.
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą mailowo i przekażemy dalsze informacje.
2. Spakuj zwracany produkt
Do przesyłki włóż:
- wypełniony formularz reklamacyjny,
- reklamowany produkt.
Pamiętaj, aby całość dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
3. Wyślij paczkę
Wyślij przesyłkę na nasz adres:
SATIE
ul. Łączyny 3
02-820 Warszawa
z dopiskiem: „Reklamacja”
4. Czekaj na odpowiedź
Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu maksymalnie 30 dni skontaktujemy się z Tobą z informacją o rozpatrzeniu reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji i wymiany produktu – wyślemy nowy towar za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Szczegółowe zasady znajdziesz w naszym Regulaminie.
Dziękujemy, że jesteś z nami – zrobimy wszystko, by sprawę rozwiązać sprawnie i bez stresu!