CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Zamówienie można złożyć na 3 sposoby:
- bezpośrednio przez naszą stronę internetową sklep.satie.pl
- przez formularz kontaktowy lub mailowo e-mail: kontakt@satie.pl
Tak – jeśli planujesz większy zakup, skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.
- Przelew tradycyjny
- PayU (m.in. przelew online, karty płatnicze, BLIK)
- Płatność za pobraniem
Zamówienia wysyłamy najczęściej następnego dnia roboczego - paczka zwykle dociera do Państwa w ciągu 1–2 dni.
W przypadku produktów na zamówienie czas realizacji wynosi maksymalnie 7 dni roboczych – to faktyczny i realny termin. O każdej zmianie informujemy na bieżąco.
Anulowanie zamówienia i zmiany w zamówieniu są możliwe wyłącznie przed jego nadaniem. W tej sprawie prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub mailowo e-mail: kontakt@satie.pl
Klienci mają prawo do zwrotu produktów w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny. Produkt musi być nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Szczegółowe informacje dotyczące procesu zwrotu są dostępne w sekcji Zwroty na naszej stronie internetowej.
