Często zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Tak, jest taka możliwość – ale wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się. Nie prowadzimy klasycznego sklepu stacjonarnego, dlatego prosimy o kontakt przed planowaną wizytą, żebyśmy mogli się przygotować.
Wiemy, że na rynku dostępnych jest wiele tańszych rozwiązań. My jednak stawiamy na bardzo wysoką jakość, solidne wykonanie i europejską produkcję. Nasze produkty psują się niezwykle rzadko, dlatego wybierają je klienci, którym zależy na długiej i bezproblemowej eksploatacji – bez konieczności częstej wymiany czy serwisu.
To inwestycja, która naprawdę się opłaca.
Zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego a czasem wcześniej.
Jeśli produkt jest „na zamówienie", realizacja może potrwać do 7 dni roboczych (nie wliczamy weekendów). Jest to realny termin, nie musisz się obawiać, że zamówienie przyjdzie za miesiąc. W przypadku jakichkolwiek opóźnień(które zdarzają się bardzo rzadko) informujemy Cię na bieżąco.
Tak – przy zamówieniach od 400 zł złożonych przez naszą stronę internetową wysyłka jest całkowicie darmowa (dotyczy przesyłek krajowych).
Możesz zapłacić:
szybkim przelewem online, kartą lub BLIKIEM,
tradycyjnym przelewem na konto (dane do przelewu otrzymasz w mailu),
gotówką lub kartą przy odbiorze (przesyłka za pobraniem).
Jeśli potrzebujesz faktury proforma – napisz do nas na kontakt@satie.pl.
Zdarza się to bardzo rzadko, ale jeśli paczka wygląda na uszkodzoną, spisz z kurierem protokół szkody i skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, żeby sprawę szybko i sprawnie rozwiązać.
Tak – jeśli planujesz większy zakup, skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.